Nimate izdelkov v nakupovalni košarici.
1. Način plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
2. Izdaja računa
KAIT d.o.o. po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun v samem izdanem naročilu v paketu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.
3. Dostava naročila
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je dostavna služba General Logistic Systems (GLS). Paket vam pošljemo na naslov katerega ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku, priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave. Telefonska številka je uporabljena zgolj zaradi boljše kvalitete dostave
Dostava naročila traja do 5 delovnih dni oziroma odvisno od zaloge pri dobavitelju - med vikendi in prazniki ni dostave. V primeru zamude, vas o tem nemudoma obvestimo. Izdelke bomo dostavili na naslov preko dostavne službe GLS, katerega ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku, priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave. Telefonska številka je uporabljena zgolj zaradi boljše kvalitete dostave.
Paket vam lahko dostavi na naslov, ki si ga zapisal/a ob naročilu, lahko vam ga dostavijo na drug naslov, če vam trenutno tako bolj ustreza, lahko pa ga pusti v Parcel Shop poslovalnici, kjer ga z osebnim dokumentom in s številko paketa v roku 5 delovnih dni prevzamete sami.
Vse Parcel Shop poslovalnice in njihov delovni čas lahko vidite TUKAJ.
OPOMBA: *Od 1. 4. 2019 se zaračunavajo dodatni stroški ob dostavi v paketno trgovino PETROL. Če je paket odposlan z odkupnino (po povzetju), stranka za prevzem paketa plača 1,5 €. Če je paket brez odkupnine (plačilo po predračunu, PayPal, kreditne kartice), stranka plača 0,45 € za prevzem paketa.
Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno/debetno kartico.
V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa, telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90) ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com).
Koliko znašajo stroški dostave?
Stroški dostave znašajo 4 €. Ob nakupu nad 45 € je poštnina BREZPLAČNA. V primeru plačila po povzetju se vam dodatno zaračuna strošek v višini 1 € (ne glede na znesek naročila).
Kam vse dostavljamo naročeno blago?
Naročeno blago dostavljamo na področju Republike Slovenije.
Pakete odpošiljamo iz skladišča, ki se nahaja na naslovu KAIT d.o.o., Žarova cesta 16, 3320 Velenje, Slovenija.
Osebni prevzem
Osebni prevzem je mogoč na sedežu podjetja Loving Paw, KAIT d.o.o., Žarova cesta 16, 3320 Velenje
Obvestimo vas po elektronski pošti ali telefonski številki, kdaj je paket pripravljen za osebni prevzem. Plačilo po povzetju v primeru osebnega prevzema na lokaciji Pasji salon Joy in Okay.si ni mogoč. Osebni prevzem izvršite z obvestilom, poslanim po emailu ali SMS-u in s podpisom o prevzemu na sami lokaciji prevzemnega mesta.
Poškodbe pri dostavi
Poškodbe pri transportu se lahko zgodijo. Prosimo vas, da pri prevzemu pošiljke pregledate njeno vsebnost. V primeru poškodb javite na telefonsko številko 069 611 116 ali na email info@lovingpaw.si. Dogovorili se bomo, da celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) vrnite na naslov KAIT d.o.o., Žarova cesta 16, 3320 Velenje. Mi vam bomo po vračilu zagotovili nadomestno pošiljko.
Velenje, 15. 11. 2021